Aug 11, 2015

August 12, 2015 at 10:10AM

Storyteller. Ia teknik yang best, MENCERITAKAN kehebatan produk atau perkara pokok yang mahu disampaikan tanpa memberitahu secara terus. Show dont tell. Dalam konsep penulisan Aku Terima Cintanya, kami gunapakai konsep ini secara tak langsung. Bukan nak kata kami jual produk, tetapi kami membawakan tip-tip perhubungan melalui cerita. Ada saya beritahu yang 21 cerita dalam buku ini adalah olahan naskhah bestseller 77 Tip Melembutkan Hati Lelaki? Jika ada yang belum tahu, saya mohon izin beritahu sekali lagi di sini. Ya, cerita-cerita dalam buku ungu-merah jambu cinta ini ditulis berdasarkan tip perhubungan. Tujuannya, supaya lebih ramai pasangan yang mendapat manfaat daripada cerita yang dikongsi. Ada saya beritahu yang sebahagian besar ceritanya ditulis berdasarkan kisah benar? Jika belum, saya mohon izin sekali lagi mengkhabarkan berita di sini. Jadi, sudah miliki naskhah ATC? Jika belum, klik pautan ini sekarang bit.ly/orderATC Oh, cikpuan mahu berurusan dengan orang? Boleh, hubungi Cikpuan Siti Rahmah MN. Jika tuan segan mahu berurusan dengan perempuan, boleh hubungi sahabat hebat saya yang sedang gigih mengumpul belanja kahwin, Tuan Khair Zawawi. Sampai jumpa lagi. Mohon doakan proses penulisan sekuel ATC lancar. Terima kasih. Allah rahmati tuan dan cikpuan yang baik. Amin.
by Rahmah Mokhtar

from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

No comments:

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape