Jan 11, 2012

Akan Datang: E-Novel - Warkah Buat Maria

Warkah Buat Maria.Rahmah Mokhtar.2012

Akan datang! Nantikan cerita terbaru dari saya ini tidak lama lagi. Sebetulnya, cerita ini mula ditulis pada akhir tahun 2010 disebabkan terlalu banyak plot ala-ala cerita misteri / pencarian berlega-legar dalam kepala. Chewwah!


Disebabkan plot yang macam-macam inilah, saya tuliskan juga kisah Maria ini. Pada awalnya, tajuk kisah ini adalah Ayahku Abdul Muin. Lucu, kan? Pelik pun ada. Kemudian, saya tukar kepada Mahar Rindu Ayahanda tetapi maksudnya seperti berat pula.


Sampailah pagi ini, saya mendapat ilham bagi meletakkan Warkah Buat Maria sebagai tajuk. Alhamdulillah, rasanya saya berpuas hati dengan judul ini. Maka, saya sediakan dahulu muka depan e-novel ini bagi membina emosi dan mood rakan-rakan sekali. ^^_


Semoga para pembaca menanti cerita ini dengan sabar dan riang, hehe.

No comments:

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape